Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Książki
(3)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(3)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(13)
Autor
Blanchot Denis
(3)
Gille-Naves Guilaume
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Carroll Lewis (1832-1898)
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Polouchine Igor (1969- )
(2)
Andreani Jean-Francois
(1)
Baranowski Marek
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bontempi Alberto
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Knizia Reiner
(1)
Miałan Józef
(1)
Minor Marcin
(1)
Morawska Maria (tłumacz)
(1)
Polouchine Igor
(1)
Roubira Jean-Luis
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(1)
Łuksza Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dzieci
(7)
Młodzież
(6)
Dorośli
(4)
9-13 lat
(3)
0-5 lat
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(2)
Gry w karty
(2)
Halucynacje
(2)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(2)
Lustra
(2)
Szachy
(2)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(2)
Gra kooperacyjna
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Wróżbiarstwo
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawa
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(12)
Gry w karty
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Gry edukacyjne
(2)
Powieść
(2)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Powieść dziecięca angielska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
15 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdynia : Rebel, [2021]. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart Epok, 78 monet, 46 żetonów Konfliktu, notes, 3 arkusze z opisami wfektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań) : karton, kolor ; w pudełku 29x29x8 + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28,5x28,5 cm).
Liczba graczy : 3-7 osób, wiek 10+.
Czas gry : 30 minut.
Na pudełku : gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lektura szkolna. Nowy kanon
Alicja w Krainie Czarów to fascynująca opowieść o przygodach małej dziewczynki, która przez króliczą norę przedostaje się do zadziwiającego świata, w którym wszystko jest niezwykłe. Spotyka tam Białego Królika, który myli ją z służącą i każe sobie przynieść rękawiczki i wachlarz, Księżną podrzucającą dziecko, które po chwili zmienia się w prosiaka, znikającego Kota z Cheshire oraz Zwariowanego Kapelusznika i Marcowego Zająca. Dziewczynka przez przypadek trafia na proces, w którym zostaje świadkiem, jednak w trakcie przesłuchania sama zostaje skazana na śmierć. Czy Alicja uniknie kary i uda jej się powrócić do domu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. L (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Luis Roubira, ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (1 plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych króliczków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 26 cm).
Licza graczy : 3-8 osób, wiek 8+.
Czas gry : 30 minut.
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy Twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń! W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną rolę odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równocześnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonująca gra karciana, która połączy przy stole całą Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / [Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory, w skład którego wchodzą Jean-Francois Andreani, Toussaint Benedetti, Guilaume Gille-Naves oraz Igor Polouchine]. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (puszka, 55 kart) : metal, papier, karton, kolor ; 9,5x9,5x4,5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy : 2-8 osób, wiek 6+.
Czas gry : 15 min.
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Jacques Cottereau, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 9,5x9,5x4,5 cm + zasady gry (14 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy : 2-5 osób, wiek 4+.
Czas gry : 10 min.
Kicia Kocia® jest chronionym znakiem towarowym - © by Anita Głowińska and Media Rodzina.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kids / Denis Blanchot, Jacques Cottereau, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 9,5x9,5x4,5 cm + zasady gry (14 stron : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy : 2-5 osób, wiek 4+.
Czas gry : 10 min.
Dobble Kids to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy i mieć trudności z wygraniem z dziećmi! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dolina królików / Anna Sobich-Kamińska ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza, 51 kart królików, 16 kart domków, 9 kart lasu, 4 karty pomocy, znacznik pierwszego gracza, znacznik rundy, 8 znaczników pozycji, 9 kości, 12 znaczników graczy, 60 żetonów surowców) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Liczba graczy : 2-4 osób, wiek 6+.
Czas gry : 30-60 min.
Zajrzy przez okienka do uroczych norek i zobacz, co się dzieje w króliczej dolinie. Im wiecej królików w dolinie, tym weselej. Zdobywaj punkty za stworzenie rodziny i wykonane misje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ego. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 220 dwustronnych kart z pytaniami w poręcznym pudełku, 18 żetonów odpowiedzi, 120 małych żetonów) : w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy : 2-6 osób, wiek 14+.
Czas gry : 20-60 min.
"Ego" to wspaniała gra towarzyska, która z pewnością stanie się atrakcją niejednej imprezy. Zabawa polega na trafnym odpowiadaniu, na niebanalne pytania. Jeśli wykażesz się największą wiedzą - wygrasz. Aby rozpocząć grę, zawodnik losuje pytanie z puli. Po wylosowaniu pytania, gracz czyta je na głos. O co możesz zostać zapytany: o sprawy społeczne, kwestie rodzinne, IQ... i wiele, wiele innych rzeczy! Po odczytaniu pytania, narrator odkłada żeton ze swoją odpowiedzią. Pozostali uczestnicy próbują odgadnąć jego wybór.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019 - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami, 1 tajemnicza koperta) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 3,5x10,5x15 cm.
(Escape Room)
Liczba graczy : 1-6 osób, wiek 12+.
Czas gry : 60 min.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności - zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak wróżyć z kart [samouczek] / Józef Miałan. - Warszawa : Interlibro, 1992. - 142 s. : rys. ; 20 cm.
Nazwa aut. : Józef Miałan
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa: Nasza Księgarnia, copyright 2019 - 1 gra (2 kruki, 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, znacznik gracza rozpoczynającego grę) : karton, papier, plastik, tektura ; w pudełku 4x13,5x18,7 cm +instrukcja (10, [2] strona : ilustracje kolorowe ; 18 cm).
Liczba graczy : 2 osoby, wiek 8+.
Czas gry : 30 min.
Odwiedź krainy ze snu! Pamiętasz kruki z gry „Sen”? Co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan tu nie stał! / Reiner Knizia ; ilustracje Marek Szyszko. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2017. - 1 gra (100 kart kolejkowiczów, 36 kart towarów, 4 sklepy, 5 kart pomocy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy : 2-5 osób, wiek 10+.
Czas gry : 30 minut.
Gra przybliża realia życia w PRL. Gracze ustawiają się w kolejkach do sklepów w celu zdobycia towarów, każdy towar wart jest odpowiednią ilość punktów. Wygrywa gracz, który na koniec gry będzie posiadać najwięcej punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz ; autor wierszyka Dorota Gellner. - Warszawa : Granna, 2013. - 1 gra (20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa) : karton, papier, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 1-6, wiek 3-8.
Czas gry: 10 minut.
Gra zalecana na dobranoc.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach… Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem… Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów! Zagraj i przegoń je do szafy! Gra zalecana na dobranoc! Zaproście do zabawy wszystkich domowników! Zobaczcie jaką macie znakomitą pamięć! Wybierzcie wariant gry. Lubicie współpracować czy rywalizować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Klasyczna)
Kiedy mała Alicja nagle dostrzega Białego Królika i podążając za nim przez przypadek wpada do króliczej nory, zaczyna się jej przygoda w niesamowitym miejscu, pełnym dziwnych i niezwykłych postaci. Wspólnie z dziewczynką odkryj magiczny świat fantazji! Napij się herbaty z Szalonym Kapelusznikiem i zagraj w krykieta z gniewną Królową Kier.
Seria "Literatura Klasyczna" to zbiór najpiękniejszych dzieł światowej literatury dla dzieci i młodzieży. Piękne, nowoczesne wydanie sprawia, że czytelnicy w każdym wieku z przyjemnością sięgną po lekturę, a ilustracje umilą czytanie i pomogą wyobraźni przenieść się do świata fascynujących historii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Pf (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/B (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 gra (97 kart pytań i odpowiedzi, 4 x 3 szt. karty liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy : 2-4 osób, wiek 10+.
Na pudełku : Gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. 388 pytań. 1164 odpowiedzi.
Świetna gra i emocjonująca zabawa, w której można sprawdzić i wzbogacić swą wiedzę na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Podstawowe zadanie graczy - to wskazanie właściwej odpowiedzi (jednej z trzech) na wybrane losowo pytanie. Dodatkowym urozmaiceniem są zadania sprawdzające znajomość ortografii, umiejętność wymowy trudnych polskich zdań i próba zręczności. Ciekawa tematyka pytań "Quizu o Polsce" i często zabawne zmagania z dodatkowymi zadaniami zapewniają dużo dobrej zabawy połączonej ze zdobyciem wielu informacji o Polsce i Polakach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej