Jakrzewska Dominika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(538)
Jakrzewska Dominika
(-)
Krzyżanowski Julian
(434)
Konopnicka Maria
(361)
Roberts Nora (1950- )
(323)
Otwinowska Barbara
(309)
Christie Agatha (1890-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(247)
Steel Danielle (1947- )
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(193)
Fabianowska Małgorzata
(188)
Zarawska Patrycja
(187)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(182)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(165)
Orzeszkowa Eliza
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(158)
Chotomska Wanda (1929- )
(147)
Prus Bolesław (1847-1912)
(139)
Lech Justyna
(138)
King Stephen (1947- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(124)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(123)
Disney Walt (1901-1966)
(121)
Drewnowski Jacek (1974- )
(121)
Popławska Anna
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(118)
Clark Brenda
(118)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(118)
Możdżyńska Aldona
(113)
Webb Holly (1976- )
(111)
Głowińska Anita
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(107)
Mazan Maciejka
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Marlier Marcel (1930-2011)
(105)
Szulc Andrzej
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
May Karol
(101)
Napierski Stefan
(101)
Polkowski Andrzej
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(100)
Mróz Remigiusz (1987- )
(100)
Zarawska Patrycja (1970- )
(100)
Coben Harlan (1962- )
(98)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(98)
Nowak Ewa (1966- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Włodarczyk Barbara
(96)
Szekspir William
(95)
Cussler Clive (1931-2020)
(93)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(93)
Michalak Katarzyna (1969- )
(93)
Ross Tony (1938- )
(92)
Fabisińska Liliana (1971- )
(90)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(88)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(88)
Siesicka Krystyna
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Simon Francesca (1955- )
(86)
Skalska Katarzyna
(86)
Siewior-Kuś Alina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Boy-Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(84)
Conrad Joseph (1857-1924)
(83)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Rzehak Wojciech
(83)
Dąbrowska Maria
(82)
Verne Jules (1828-1905)
(81)
Olejnik Donata
(80)
Cartland Barbara
(79)
Palmer Diana (1946- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Gralak Anna
(77)
Grisham John (1955- )
(77)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Dzieci i nastolatki z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z odruchowym, intuicyjnym okazywaniem ciepłych uczuć: sympatii i miłości. Nierzadko nie rozumieją, że ich rodzice, rodzeństwo i przyjaciele potrzebują czułości. Jeszcze większe wyzwanie stanowi dla nich wyrażanie sympatii do nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów lub przyjaciół rodziny. Tony Attwood i Michelle Garnett – eksperci w dziedzinie autyzmu z wieloletnim doświadczeniem – przedstawiają autorski program terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki któremu chłopcy i dziewczęta z zaburzeniami ze spektrum autyzmu nauczą się rozpoznawać oraz wyrażać sympatię i miłość w taki sposób, który będzie sprawiał radość zarówno im, jak i osobom z ich otoczenia. Zaprezentowane w książce ćwiczenia umożliwią dzieciom i nastolatkom z ASD odczytywanie swoich emocji oraz uczuć innych osób na podstawie zachowania, gestów lub słów, a także ułatwią wybór właściwej reakcji. Program stworzono z myślą o nauczycielach, psychologach i terapeutach, którzy mogą go realizować z dzieckiem indywidualnie lub z grupą od dwóch do sześciu osób. Attwood i Garnett przedstawiają nowe, pozytywne ujęcie zaburzeń ze spektrum autyzmu, co jest potrzebne i mile widziane. Ich program zawiera wskazówki, jak uczyć dzieci z autyzmem przeżywania oraz wyrażania sympatii i miłości, czyli umiejętności niezbędnych człowiekowi i kluczowych dla funkcjonowania w rodzinie. dr Susan W. White dyrektor Virginia Tech Autism Clinic Profesor Tony Attwood i doktor Michelle Garnett stworzyli zestaw ćwiczeń idealnie nadający się do pracy w domu i szkole. Jest wygodny w użyciu, zawiera przydatne informacje i wskazówki. To doskonała pomoc dydaktyczna, pomagająca dzieciom i młodzieży zrozumieć sympatię i miłość, a zarazem umożliwiająca im budowanie związków i przyjaźni. Sue Larkey specjalistka ds. autyzmu, nauczycielka oraz autorka książek na temat ASD (https://www.empik.com/terapia-poznawczo-behawioralna-dla-dzieci-i-mlodziezy-z-zespolem-aspergera-pomagajaca-rozumiec-i-wyr-attwood-tony,p1246186958,ksiazka-p)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PODRĘCZNY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej