Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(1)
Reklama
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Język reklamy / Wacław Šmid. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 317 s. ; 24 cm.
Wyd. 1. pt.: Język reklamy w komunikacji medialnej.
Wszyscy jesteśmy komsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami zachęcającymi do zakupu. Czy obecnie reklama ma taką siłę odziaływania , aby nas do czegoś zachęcić? [Z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej