Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia Główna
(6)
Autor
Šmid Wacław
(2)
Benedikt Antoni
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Krantz Judith (1928-2019)
(1)
Sujczyńska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2140)
Rodzina
(1258)
Przyjaźń
(1200)
Miłość
(988)
Tajemnica
(984)
Reklama
(-)
Relacje międzyludzkie
(871)
II wojna światowa (1939-1945)
(652)
Śledztwo i dochodzenie
(610)
Zabójstwo
(601)
Rodzeństwo
(481)
Sekrety rodzinne
(479)
Zwierzęta
(449)
Dzieci
(447)
Policjanci
(439)
Małżeństwo
(424)
Trudne sytuacje życiowe
(422)
Uczucia
(419)
Nastolatki
(413)
Osoby zaginione
(366)
Dziewczęta
(359)
Relacja romantyczna
(350)
Magia
(327)
Arystokracja
(326)
Żydzi
(323)
Życie codzienne
(322)
Ludzie a zwierzęta
(308)
Wybory życiowe
(307)
Matki i córki
(268)
Dziennikarze
(265)
Boże Narodzenie
(260)
Uprowadzenie
(252)
Podróże
(236)
Psy
(236)
Przestępczość zorganizowana
(232)
Władcy
(232)
Poszukiwania zaginionych
(229)
Uczniowie
(218)
Koty
(214)
Polacy za granicą
(214)
Wakacje
(211)
Pisarze polscy
(210)
Seryjni zabójcy
(199)
Prywatni detektywi
(186)
Dziadkowie i wnuki
(185)
Ojcowie i córki
(183)
Chłopcy
(181)
Zakochanie
(177)
Zemsta
(176)
Spisek
(172)
Lekarze
(165)
Politycy
(158)
Fantastyka
(147)
Marzenia
(145)
Pisarze
(144)
Polityka
(139)
Dziecko
(138)
Więźniowie obozów
(137)
Żołnierze
(135)
Wychowanie w rodzinie
(132)
Duchowieństwo katolickie
(131)
Ludzie bogaci
(131)
Mężczyzna
(131)
Władza
(130)
Szpiegostwo
(128)
Aktorzy polscy
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(125)
Dojrzewanie
(124)
Samotność
(124)
Trauma
(123)
Wsie
(123)
Zdrada
(122)
PRL
(121)
Śmierć
(119)
Holokaust
(118)
Kłamstwo
(118)
Polacy
(117)
Pomaganie
(117)
Zabójstwo seryjne
(115)
Samorealizacja
(114)
Szlachta
(113)
Spadek
(112)
Policja
(111)
Opieka nad zwierzętami
(110)
Wojsko
(110)
Nazizm
(107)
Studenci
(107)
Wojna
(107)
Historia
(106)
Książęta i księżne
(106)
Las
(106)
Powieść amerykańska
(106)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(104)
Ojcowie i synowie
(104)
Prowincja
(103)
Przeprowadzka
(103)
Postawy
(102)
Przedszkolaki
(102)
Rody
(101)
Szczęście
(101)
Terroryzm
(101)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Powieść obyczajowa
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor zauważa, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem, w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blichtr i patyna / Judith Krantz ; przełożyła Monika Sujczyńska. - W tej edycji wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Da Capo, 1996. - 436, [1] strona ; 19 cm.
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Juanita Isabella (Jazz) Kilkullen, bohaterka "Blichtru i patyny", żyje w dwóch światach. Jeden to jej studio fotograficzne w Los Angeles, w którym fotografuje sławne osobistości - polityków, aktorów, sportowców - i przygotowuje zdjęcia reklamowe. Drugi świat to dom rodzinny, pełna pamiątek stara hacjenda i otaczające ją ranczo, gdzie Jazz spędza każdy weekend. Tragiczna śmierć ojca dziewczyny burzy ten porządek... [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy / Wacław Šmid. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 317 s. ; 24 cm.
Wyd. 1. pt.: Język reklamy w komunikacji medialnej.
Wszyscy jesteśmy komsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami zachęcającymi do zakupu. Czy obecnie reklama ma taką siłę odziaływania , aby nas do czegoś zachęcić? [Z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawowe dla każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby konkurencyjny, aktualny, skuteczny i atrakcyjny w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka ta to kompendium podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych i wykorzystywanych obecnie narzędziach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Na książkę składają się teksty napisane przez praktyków i wykładowców akademickich. Tematem pierwszej części książki są współczesne nam obrazy i wydarzenia. Uwagę autorów przyciągnęła przedwyborcza ulotka w skrzynce pocztowej, graffiti na ulicznym murze, wizerunki księżnej Diany i Jana Pawła II na talerzykach, zegarkach i śliniaczkach. Okazji do rozważań dostarczają też ekscesy celebrytów, sceny przemocy i seksu w reklamach, zachowania polityków puszących się podczas konferencji prasowych. Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów. Drga część książki zawiera rzeczowe spojrzenie na prawo do osobistego wizerunku. Teksty dotyczą zarówno prawa polskiego, jak też m.in. niemieckiego. Daje to możliwość porównań i ma bardzo praktyczne znaczenie: zarówno dla osób prywatnych, którym może się zdarzyć, że zostaną zaskoczone publicznym eksponowaniem swojego wizerunku w niekoniecznie korzystnym kontekście, jak i dla redaktorów i wydawców, którzy powinni liczyć się z koniecznością tłumaczenia się przed sądem ze swoich decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316/160 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej