Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Gędek Marek (1965- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Reklama
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej