Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(11)
Czytelnia Główna
(14)
Filia nr 2 Czytelnia
(1)
Autor
Witkowska Magda
(5)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Zinserling Urszula
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Berger Barbara W
(1)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Blackburn George L. (1936- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brooks David (1961- )
(1)
Brown Brené
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Collins Francis S
(1)
Corliss Julie
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Glinka Dorota
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Holmes Chet
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kirk Randy W
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kübler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Müller Philipp J
(1)
Orloff Judith
(1)
Oruba Norbert
(1)
Owsiak Anna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Perlroth Nicole
(1)
Sand Ilse
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Sutton Robert I
(1)
Tanner John (1952- )
(1)
Tworkowski Jamie (1980- )
(1)
Świerk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Higiena psychiczna
(3)
Marketing
(3)
Osobowość
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Uczucia
(3)
Charakter
(2)
Cierpienie
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Samorealizacja
(2)
Samowychowanie
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
COVID-19
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Coaching
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dusza
(1)
Finanse osobiste
(1)
Hakerzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kręgosłup
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Niepowodzenie
(1)
Odwaga
(1)
Odżywianie
(1)
Optymizm
(1)
Oszczędność
(1)
Postawy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samokontrola
(1)
Samopoznanie
(1)
Sens życia
(1)
Szpiegostwo
(1)
Techniki samopomocy
(1)
To Write Love On Her Arms (TWLOHA)
(1)
Tworkowski, Jamie
(1)
Wrażliwość
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Znieczulanie
(1)
Śmierć
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Esej
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki dla chorych i niepełnosprawnych
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Rozwój osobisty
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Na okładce i stronie tytułowej: najsłynniejsza książka o zarządzaniu.
Tytuł oryginału: The practice of management. Nazwa autora posłowia pod tekstem.
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: - po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; - po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; - po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005/79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Tytuł oryginału: "The Soul's Code : In Search of Character an Calling", 1996.
Niektórzy nazywają to "geniuszem". Inni mówią o tym "duch", "dajmon", a nawet "anioł stróż". O ile jednak filozofowie i psychologowie od Platona do Junga zwracali przede wszystkim uwagę na tę fundamentalną esencję naszej indywidualności, nasza nowoczesna kultura odmawia przyjęcia do wiadomości tego, że od urodzenia w każdym z nas znajduje się unikalna, uformowana dusza, która, kształtując nas, sama również jest przez nas kształtowana. W tej oto niezwykłej bestsellerowej książce James Hillman przedstawia wspaniałą, nową wizję naszego ja, którego nie określają nasze rodzinne relacje ani nasza mentalność ofiary. Czerpiąc przykłady z biografii tak różnych znanych osobistości jak Ella Fitzgerald czy Mohandas K. Gandhi, James Hillman twierdzi, że nasz charakter jest naszym losem/przeznaczeniem, i pokazuje, w jaki sposób nasza dusza, jeśli tylko ma ku temu sposobność, może zaznaczać swoją obecność i domagać się dla siebie uznania już nawet w bardzo młodym wieku. W rezultacie otrzymujemy coś w rodzaju wnikliwie przemyślanej i niezwykle pomocnej mapy drogowej umożliwiającej nam zrozumienie naszej prawdziwej natury oraz otwierającej przed nami oszałamiające spektrum możliwych wyborów - od tego, w jaki sposób wychowujemy nasze dzieci, przez wybór drogi naszej kariery zawodowej, sposób i charakter naszego zaangażowania w relacje z innymi ludźmi, do osiągania jak najlepszych wyników w wybranej przez nas dziedzinie i jak najlepszego radzenia sobie w życiu w naszych nieustannie zmieniających się czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9/274 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Nasze społeczeństwo wypiera istnienie śmierci. Jednak śmierć jest nieunikniona i musimy zmierzyć się z pytaniem, jak sobie z nią radzić. Akceptacja własnej skończoności pomaga odkryć prawdziwy sens życia. Dlaczego śmierć jest dla nas tematem tabu? Gdzie leżą źródła naszych obaw? W jaki sposób wyrażamy naszą żałobę? Jak możemy zaakceptować śmierć bliskiej osoby, a jak przygotować się na własną śmierć? Czerpiąc z wiedzy o postawach wobec śmierci i umierania zarówno w naszej, jak i w innych kulturach, Elizabeth Kübler-Ross dostarcza nam wielu pouczających odpowiedzi na te i inne pytania. Przedstawia szerokie spektrum punktów widzenia, włączając poglądy duchownych, lekarzy, pielęgniarek, socjologów oraz osobiste rozliczenia z doświadczeniami osób zbliżających się do śmierci i pogrążonych w żałobie. Autorka przekonuje, że akceptacja śmierci jako części ludzkiego rozwoju dostarcza klucza do sensu ludzkiej egzystencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61/394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porażka nie będzie całkowitą porażką, jeśli czegoś się dzięki niej nauczysz. Miałeś kiedyś poczucie, że rodzice czy nauczyciele stawiają ci niesamowicie wysokie oczekiwania i za nic mają nawet to, że się ich po prostu nie da spełnić? Zdarzyło ci się kiedyś przegrać, choć bardzo ci zależało na wygranej? Czy zdarzyło ci się marzyć, aby móc cofnąć czas i zacząć wszystko od nowa? Co się dzieje, kiedy ci coś nie wyjdzie? Czy ogarnia cię wtedy poczucie beznadziejności? Czy wydaje ci się, że już się nigdy po tej porażce nie pozbierasz? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiadasz twierdząco, to ta książka jest właśnie dla ciebie. Skoro musisz się mierzyć z niepowodzeniem – a musisz, bo każdy czasem musi – to może warto zacząć na tym korzystać? Niby jak? Wyciągając wnioski. Zmarnowana szansa nie będzie całkiem zmarnowana, jeśli się dzięki niej czegoś nauczysz. Każde niepowodzenie – przegrana w zawodach, zły stopień, zerwany związek czy nieudane przesłuchanie – może jednak stanowić krok naprzód, o ile tylko posiada się odpowiednie narzędzia i umie wyciągać wnioski. W książce "Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Dla nastolatków", która stanowi adaptację pierwotnego ogólniejszego tekstu, autor, bestsellerowy pisarz i ekspert w dziedzinie przywództwa, John C. Maxwell, dzieli się refleksjami na temat własnych niepowodzeń, przedstawia interaktywne ćwiczenie polegające na prowadzeniu dziennika i przytacza zupełnie nowe historie o wpływowych ludziach, takich jak przedsiębiorca Steve Jobs, złota medalistka olimpijska Gabby Douglas czy laureatka Pokojowej Nagrody Nobla Malala Yousafzai. Maxwell pomaga młodym czytelnikom w rozwijaniu jedenastu umiejętności niezbędnych zwycięzcy i pokazuje wszystkim nastolatkom – począwszy od przeciętnych uczniów, poprzez kapitanów drużyn sportowych, a na przyszłych liderach biznesu skończywszy – jak w każdej porażce dostrzec szansę na przyszły sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej