Buchnat Marzena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(538)
Buchnat Marzena
(-)
Krzyżanowski Julian
(434)
Konopnicka Maria
(361)
Roberts Nora (1950- )
(323)
Otwinowska Barbara
(309)
Christie Agatha (1890-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(247)
Steel Danielle (1947- )
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(193)
Fabianowska Małgorzata
(188)
Zarawska Patrycja
(187)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(182)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(165)
Orzeszkowa Eliza
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(158)
Chotomska Wanda (1929- )
(147)
Prus Bolesław (1847-1912)
(139)
Lech Justyna
(138)
King Stephen (1947- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(124)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(123)
Disney Walt (1901-1966)
(121)
Drewnowski Jacek (1974- )
(121)
Popławska Anna
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(118)
Clark Brenda
(118)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(118)
Możdżyńska Aldona
(113)
Webb Holly (1976- )
(111)
Głowińska Anita
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(107)
Mazan Maciejka
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Marlier Marcel (1930-2011)
(105)
Szulc Andrzej
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
May Karol
(101)
Napierski Stefan
(101)
Polkowski Andrzej
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(100)
Mróz Remigiusz (1987- )
(100)
Zarawska Patrycja (1970- )
(100)
Coben Harlan (1962- )
(98)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(98)
Nowak Ewa (1966- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Włodarczyk Barbara
(96)
Szekspir William
(95)
Michalak Katarzyna (1969- )
(94)
Cussler Clive (1931-2020)
(93)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(93)
Ross Tony (1938- )
(92)
Fabisińska Liliana (1971- )
(90)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(88)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(88)
Siesicka Krystyna
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Simon Francesca (1955- )
(86)
Skalska Katarzyna
(86)
Siewior-Kuś Alina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Boy-Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(84)
Conrad Joseph (1857-1924)
(83)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Rzehak Wojciech
(83)
Dąbrowska Maria
(82)
Verne Jules (1828-1905)
(81)
Olejnik Donata
(80)
Cartland Barbara
(79)
Palmer Diana (1946- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Gralak Anna
(77)
Grisham John (1955- )
(77)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Młodzież
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Uczucia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
W publikacji została opisana wiedza na temat emocji podstawowych posiadanych przez dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (NI). Zaprezentowano w niej badania: porównawcze dotyczące wiedzy o zdziwieniu dzieci z lekką NI i dzieci w normie intelektualnej, badania jakościowe językowego obrazu wiedzy o emocjach podstawowych dzieci z lekką NI, a także badania wiedzy o emocjach młodzieży z umiarkowaną NI. Podstawowym założeniem było ujawnienie, jak kształtuje się wiedza o emocjach podstawowych w obrębie poszczególnych kodów: obrazowego, werbalnego i abstrakcyjnego ze względu na poziom funkcjonowania intelektualnego. Do pomiaru dziecięcej wiedzy o emocjach podstawowych stworzono autorskie narzędzie WE06. Uzyskane wyniki dostarczały informacji na temat wiedzy o emocjach podstawowych dzieci z NI, charakteryzując tę wiedzę i wskazując prawidłowości w jej kształtowaniu w obrębie poszczególnych kodów w zależności od poziomu funkcjonowania intelektualnego. Wiedza ta natomiast stanowi przesłankę do podjęcia efektywnych działań terapeutycznych. Przedstawione opracowanie zostało napisane czytelnym językiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9/280 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej