Mirecka Urszula
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(538)
Mirecka Urszula
(-)
Krzyżanowski Julian
(434)
Konopnicka Maria
(361)
Roberts Nora (1950- )
(323)
Otwinowska Barbara
(309)
Christie Agatha (1890-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(247)
Steel Danielle (1947- )
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(193)
Fabianowska Małgorzata
(188)
Zarawska Patrycja
(187)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(182)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(165)
Orzeszkowa Eliza
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(158)
Chotomska Wanda (1929- )
(147)
Prus Bolesław (1847-1912)
(139)
Lech Justyna
(138)
King Stephen (1947- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(124)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(123)
Disney Walt (1901-1966)
(121)
Drewnowski Jacek (1974- )
(121)
Popławska Anna
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(118)
Clark Brenda
(118)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(118)
Możdżyńska Aldona
(113)
Webb Holly (1976- )
(111)
Głowińska Anita
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(107)
Mazan Maciejka
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Marlier Marcel (1930-2011)
(105)
Szulc Andrzej
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
May Karol
(101)
Napierski Stefan
(101)
Polkowski Andrzej
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(100)
Mróz Remigiusz (1987- )
(100)
Zarawska Patrycja (1970- )
(100)
Coben Harlan (1962- )
(98)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(98)
Nowak Ewa (1966- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Włodarczyk Barbara
(96)
Szekspir William
(95)
Cussler Clive (1931-2020)
(93)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(93)
Michalak Katarzyna (1969- )
(93)
Ross Tony (1938- )
(92)
Fabisińska Liliana (1971- )
(90)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(88)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(88)
Siesicka Krystyna
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Simon Francesca (1955- )
(86)
Skalska Katarzyna
(86)
Siewior-Kuś Alina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Boy-Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(84)
Conrad Joseph (1857-1924)
(83)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Rzehak Wojciech
(83)
Dąbrowska Maria
(82)
Verne Jules (1828-1905)
(81)
Olejnik Donata
(80)
Cartland Barbara
(79)
Palmer Diana (1946- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Gralak Anna
(77)
Grisham John (1955- )
(77)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Fizjoterapeuci
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Diagnoza logopedyczna
(1)
Reedukacja wysławiania się
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia mowy
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Recenzowana monografia jest bardzo udaną próbą przedstawienia najistotniejszych kierunków prac nad metodami terapii logopedycznej w ujęciu teoretycznym i z punktu widzenia praktyki logopedycznej prowadzonych przez polskich logopedów. Takiej publikacji na polskim rynku wydawniczym jeszcze nie było. Od lat czekali na nią polscy logopedzi. Dzięki redaktorkom tomu, prof. Anecie Domagale i prof. Urszuli Mireckiej, udało się zebrać wybitnych badaczy i praktyków, zajmujących się różnymi aspektami terapii logopedycznej w Polsce, i zachęcić ich do napisania rozdziałów tejże monografii. Nie mam najmniejszej wątpliwości, że książka Metody terapii logopedycznej odegra niezwykle ważną rolę w nauczaniu uniwersyteckim logopedów oraz przyczyni się do wzbogacenia i uporządkowania postępowania logopedycznego na etapie prowadzenia terapii. Jest ona bowiem pod wieloma względami pionierska. Oprócz istotnego znaczenia dydaktycznego należy także podkreślić znaczenie inspirujące tej pracy. Zainteresują się nią z pewnością studenci stacjonarnych kierunków logopedycznych oraz słuchacze logopedycznych studiów podyplomowych (logopedii ogólnej, neurologopedii, oligofrenologopedii, surdologopedii, gerontologopedii, wczesnej interwencji logopedycznej). Zawiera ona także cenne informacje dla logopedów praktyków. Może być również bardzo przydatna dla wykładowców akademickich reprezentujących logopedię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37/271 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej