Szwedzik Adam
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(538)
Szwedzik Adam
(-)
Krzyżanowski Julian
(434)
Konopnicka Maria
(361)
Roberts Nora (1950- )
(323)
Otwinowska Barbara
(309)
Christie Agatha (1890-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(247)
Steel Danielle (1947- )
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(193)
Fabianowska Małgorzata
(188)
Zarawska Patrycja
(187)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(182)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(165)
Orzeszkowa Eliza
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(158)
Chotomska Wanda (1929- )
(147)
Prus Bolesław (1847-1912)
(139)
Lech Justyna
(138)
King Stephen (1947- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(124)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(123)
Disney Walt (1901-1966)
(121)
Drewnowski Jacek (1974- )
(121)
Popławska Anna
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(118)
Clark Brenda
(118)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(118)
Możdżyńska Aldona
(113)
Webb Holly (1976- )
(111)
Głowińska Anita
(108)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(107)
Mazan Maciejka
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Marlier Marcel (1930-2011)
(105)
Szulc Andrzej
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
May Karol
(101)
Napierski Stefan
(101)
Polkowski Andrzej
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(100)
Mróz Remigiusz (1987- )
(100)
Zarawska Patrycja (1970- )
(100)
Coben Harlan (1962- )
(98)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(98)
Nowak Ewa (1966- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Włodarczyk Barbara
(96)
Szekspir William
(95)
Cussler Clive (1931-2020)
(93)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(93)
Michalak Katarzyna (1969- )
(93)
Ross Tony (1938- )
(92)
Fabisińska Liliana (1971- )
(90)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(88)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(88)
Siesicka Krystyna
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Simon Francesca (1955- )
(86)
Skalska Katarzyna
(86)
Siewior-Kuś Alina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Boy-Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(84)
Conrad Joseph (1857-1924)
(83)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Rzehak Wojciech
(83)
Dąbrowska Maria
(82)
Verne Jules (1828-1905)
(81)
Olejnik Donata
(80)
Cartland Barbara
(79)
Palmer Diana (1946- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Gralak Anna
(77)
Grisham John (1955- )
(77)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Pedagogika społeczna
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dzieci
(1)
Fonoholizm
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Młodzież
(1)
Patologia społeczna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Uzależnieni
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zapobieganie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Sam problem cyberprzestrzeni, obecności w niej pokolenia najmłodszych nie jest zagadnieniem, które można po prostu rozstrzygnąć, rozwiązać, zniwelować. Takie ewentualne próby byłyby przejawem naiwności i braku kontaktu z rzeczywistością. Lektura książki daje nieodparte wrażenie, że istnieje rzeczywistość, która może nas poprowadzić do najwspanialszych możliwości rozwojowych. Jednak, pozostawiona bez jakichkolwiek pedagogiczno-humanistycznych oględzin i aksjonormatywnego ujarzmienia najprawdopodobniej obróciłaby się przeciwko nam. Cieszy fakt, że czytelnik otrzymuje tak zaawansowane merytorycznie narzędzie dla takich właśnie możliwych – i całkiem prawdopodobnych w pozytywne skutki – namysłów i działań. [dr hab. prof. AJP Paweł Prüfer]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Druga strona tytułowa także w języku angielskim, niemieckim.
Bogactwo treści i aktualność poruszanej tematyki sprawiają, że publikacja inspiruje do kolejnych poszukiwań badawczych w zakresie nowych wyzwań stojących przed pedagogiką i profilaktyką społeczną. Książka odznacza się wielkimi walorami naukowymi i zasługuje w pełni na przedstawienie zawartych w niej treści możliwie najszerszemu gronu specjalistów z zakresu pedagogiki i profilaktyki społecznej. Szczególna wartość recenzowanej pracy zawiera się w umiejętnym połączeniu treści dotyczących problematyki teoretycznej i działań w zakresie praktyki. Bez wątpienia książka stanowi inspirację dla nowych obszarów badawczych w szeroko pojętej rzeczywistości kształcenia i wychowania młodego pokolenia, zwłaszcza w aspekcie czynników stymulujących prawidłowy rozwój i czynników zagrażających temu rozwojowi. prof. zw. dr hab. Jadwiga Stawnicka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37/249 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Można mieć także nadzieję, że opracowanie - które zaliczyć należy do wnikliwych badań juventologicznych, czyli nad społecznymi problemami młodzieży - znajdzie poczesne miejsce w polskiej literaturze naukowej i praktycznej, zarówno ze względu na przytoczone zagadnienia, jak i ze względu na poruszoną tematykę. Z merytorycznego punktu widzenia publikacja powinna być sztandarowa dla osób zajmujących się młodzieżą. Widać w niej ogromną intuicję badawczą autorów oraz praktyczny wymiar formułowanych wniosków. - dr hab. prof. PRz Eugeniusz Moczuk, Katedra Nauk Humanistycznych i Społecznych Politechniki Rzeszowskiej Praca posiada zaletę rzadko spotykaną w publikacji zbiorowej - logiczny przejrzysty wykład, a przystępna forma językowa ułatwia zrozumienie prezentowanych treści przez przedstawicieli różnych grup społecznych i zawodowych. Wszystko to sprawia, że praca dostarcza nam usystematyzowanej wiedzy na temat dylematów i zagrożeń współczesnego wychowania dzieci i młodzieży, pobudza do refleksji i podsuwa przykłady rozwiązań. Zaprezentowane konkluzje i delegacje tworzą prototyp nowego modelu wychowania i profilaktyki dzieci i młodzieży w kontekście społeczeństwa zmiany, moralnego funkcjonowania "sieciowego człowieka" i rewolucji kulturowej. - dr hab. prof. AHE Irena Motow, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi Publikacja jest cennym źródłem wiedzy w przedmiotowej problematyce oraz stanowi dużą wartość poznawczą i utylitarną. Ważność poruszanej problematyki, jak też interesujący sposób jej przedstawienia mogą sprawić, iż publikacja spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników, którzy po jej przeczytaniu z niecierpliwością oczekiwać będą na drugi jej tom. Ogromne zaangażowanie autorów w treści poszczególnych rozdziałów pozwoliły uzyskać udokumentowany materiał teoretyczny o cennych walorach poznawczych. [Z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37/266 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej