Społeczna odpowiedzialność biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Praszkier Ryszard
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(2146)
Rodzina
(1267)
Przyjaźń
(1207)
Miłość
(994)
Tajemnica
(991)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(-)
Relacje międzyludzkie
(871)
II wojna światowa (1939-1945)
(661)
Śledztwo i dochodzenie
(612)
Zabójstwo
(605)
Sekrety rodzinne
(485)
Rodzeństwo
(483)
Dzieci
(453)
Zwierzęta
(452)
Policjanci
(444)
Małżeństwo
(424)
Trudne sytuacje życiowe
(424)
Uczucia
(422)
Nastolatki
(421)
Osoby zaginione
(370)
Dziewczęta
(362)
Relacja romantyczna
(355)
Arystokracja
(330)
Magia
(329)
Żydzi
(322)
Życie codzienne
(321)
Wybory życiowe
(312)
Ludzie a zwierzęta
(311)
Matki i córki
(268)
Dziennikarze
(264)
Boże Narodzenie
(259)
Uprowadzenie
(250)
Podróże
(239)
Psy
(238)
Władcy
(235)
Przestępczość zorganizowana
(233)
Poszukiwania zaginionych
(228)
Uczniowie
(221)
Koty
(216)
Polacy za granicą
(214)
Pisarze polscy
(211)
Wakacje
(211)
Seryjni zabójcy
(202)
Dziadkowie i wnuki
(187)
Chłopcy
(186)
Prywatni detektywi
(186)
Ojcowie i córki
(184)
Zakochanie
(179)
Zemsta
(177)
Spisek
(173)
Lekarze
(163)
Politycy
(158)
Fantastyka
(147)
Marzenia
(147)
Pisarze
(143)
Polityka
(140)
Dziecko
(138)
Więźniowie obozów
(138)
Żołnierze
(135)
Wychowanie w rodzinie
(132)
Władza
(132)
Ludzie bogaci
(131)
Mężczyzna
(131)
Duchowieństwo katolickie
(130)
Szpiegostwo
(127)
Aktorzy polscy
(126)
Wsie
(126)
Samotność
(125)
Dojrzewanie
(124)
Trauma
(124)
Wojna 1939-1945 r.
(123)
PRL
(121)
Zdrada
(121)
Polacy
(120)
Pomaganie
(119)
Śmierć
(119)
Holokaust
(118)
Kłamstwo
(118)
Zabójstwo seryjne
(116)
Samorealizacja
(114)
Opieka nad zwierzętami
(113)
Szlachta
(113)
Policja
(112)
Spadek
(112)
Wojsko
(110)
Wojna
(109)
Książęta i księżne
(108)
Nazizm
(108)
Las
(107)
Studenci
(107)
Historia
(106)
Powieść amerykańska
(106)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(104)
Ojcowie i synowie
(104)
Przedszkolaki
(104)
Prowincja
(103)
Przeprowadzka
(103)
Postawy
(102)
Kradzież
(101)
Rody
(101)
Szczęście
(101)
Temat: czas
2001-0
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR. (https://ksiegarnia.pwn.pl/Skuteczna-komunikacja-w-nowoczesnej-organizacji,716573985,p.html)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005/82 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwykle zakładamy, że duże zmiany wymagają dużych inwestycji. Są jednak sytuacje, w których systemowe i trwałe zmiany na wielką skalę są wprowadzane przez jednostki początkowo niemające żadnych środków oprócz własnej pasji, kreatywności i przedsiębiorczego sposobu myślenia - można powiedzieć, że w jakiś sposób uzyskują coś z niczego. Jednostki te nazywane są przedsiębiorcami społecznymi, a książka przedstawia specyficzną "magię" ich podejścia. Jest coś intrygującego w przedsiębiorcach społecznych, którzy zwykle koncentrują się na rozwiązywaniu najbardziej palących i - z pozoru - nierozwiązywalnych problemów społecznych. I robią to z sukcesem - nie tylko wprowadzają innowacyjne metody, ale także zmieniają nastawienie ludzi i społeczności. Niezależnie więc od celów, takich jak walka z bezrobociem, rozwój zaniedbanych gmin, integracja osób niepełnosprawnych, nowe metody edukacji, równouprawnienie kobiet, ochrona natury - inicjują oddolny proces, rodzaj łańcucha zmian wpływających na ludzi i społeczności. W książce przedstawiono teorię i praktykę uzyskiwania zmiany społecznej, szczególnie takiej, która jest długofalowa, nieodwracalna, tworzy obywatelski kapitał społeczny, daje perspektywy, optymizm i otwiera drogę do nowych umiejętności. Zmiana zainicjowana przez przedsiębiorców społecznych staje się wtedy endogenna - uzyskiwana jest bowiem dzięki potencjałowi tkwiącemu w ludziach i społecznościach, nie jest przynoszona z zewnątrz przez ekspertów. W książce zaprezentowano badania, które wskazują na cechy osobowości sprzyjające budowaniu kapitału społecznego, oraz wprowadzono nową definicję lidera - osoby działającej poprzez upodmiotowienie społeczności. Przedstawiono także nowe podejście do dynamicznej przedsiębiorczości wraz z szeregiem rekomendacji dotyczących najlepszych sposobów działania. Publikacja została wzbogacona ponad dwudziestoma ciekawymi przykładami z całego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej