Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna
(3)
Autor
Adamczyk Grzegorz
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Swadźba Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(2149)
Rodzina
(1268)
Przyjaźń
(1206)
Miłość
(994)
Tajemnica
(992)
Konsumenci (ekon.)
(-)
Relacje międzyludzkie
(873)
II wojna światowa (1939-1945)
(660)
Śledztwo i dochodzenie
(611)
Zabójstwo
(604)
Sekrety rodzinne
(485)
Rodzeństwo
(484)
Dzieci
(452)
Zwierzęta
(451)
Policjanci
(443)
Trudne sytuacje życiowe
(426)
Małżeństwo
(425)
Uczucia
(422)
Nastolatki
(420)
Osoby zaginione
(369)
Dziewczęta
(363)
Relacja romantyczna
(354)
Arystokracja
(329)
Magia
(329)
Żydzi
(323)
Życie codzienne
(322)
Ludzie a zwierzęta
(311)
Wybory życiowe
(311)
Matki i córki
(269)
Dziennikarze
(265)
Boże Narodzenie
(260)
Uprowadzenie
(252)
Podróże
(239)
Psy
(238)
Władcy
(235)
Przestępczość zorganizowana
(233)
Poszukiwania zaginionych
(230)
Uczniowie
(220)
Koty
(216)
Polacy za granicą
(214)
Pisarze polscy
(211)
Wakacje
(211)
Seryjni zabójcy
(202)
Dziadkowie i wnuki
(187)
Prywatni detektywi
(186)
Chłopcy
(184)
Ojcowie i córki
(184)
Zakochanie
(179)
Zemsta
(177)
Spisek
(172)
Lekarze
(165)
Politycy
(158)
Fantastyka
(147)
Marzenia
(147)
Pisarze
(144)
Polityka
(140)
Dziecko
(138)
Więźniowie obozów
(138)
Żołnierze
(135)
Mężczyzna
(132)
Wychowanie w rodzinie
(132)
Władza
(132)
Duchowieństwo katolickie
(131)
Ludzie bogaci
(131)
Szpiegostwo
(128)
Aktorzy polscy
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(125)
Wsie
(125)
Dojrzewanie
(124)
Samotność
(124)
Trauma
(124)
Zdrada
(122)
PRL
(121)
Polacy
(120)
Kłamstwo
(119)
Pomaganie
(119)
Śmierć
(119)
Holokaust
(118)
Zabójstwo seryjne
(116)
Samorealizacja
(114)
Szlachta
(113)
Opieka nad zwierzętami
(112)
Policja
(112)
Spadek
(112)
Wojsko
(110)
Wojna
(109)
Książęta i księżne
(108)
Nazizm
(108)
Las
(107)
Studenci
(107)
Historia
(106)
Powieść amerykańska
(106)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(104)
Ojcowie i synowie
(104)
Przedszkolaki
(104)
Prowincja
(103)
Przeprowadzka
(103)
Postawy
(102)
Kradzież
(101)
Rody
(101)
Szczęście
(101)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W kontekście dokonujących się przemian we współczesnym społeczeństwie polskim zaganienie relacji konsumpcji, a zwłaszcza swoistej nadkonsumpcji, i moralności nabiera szczególnego znaczenia. O ile w pracach teoretycznych rozważania dotyczące relacje konsumpcji i moralności spotyka się, choć niezbyt często, o tyle w pracach empirycznych jest to problem niezwykle rzadko podejmowany. Co więcej, wydaje się nawet, że zestawienie moralności i konsumpcji jest przedsięwzięciem nie w pełni uzasadnionym, są to jakby dwa odrębne świata. W rzeczywistości w warunkach społeczeństwa konsumpcyjnego obydwa obszary ludzkiej działalności można i należy traktować jako dwie zmienne wpływające na siebie, pełniąc wzajemne funkcje zmiennej zależnej i niezależnej. Zachowania konsumenckie mogą wiele powiedzieć o kondycji moralnej społeczeństwa, zwłaszcza te, które świadczą o wybujałym konsumpcjonizmie współczesnych społeczeństw o rozwiniętych strukturach gospodarczych, w których dokonuje się proces przejścia od społeczeństwa kierowanego etyką pracy do społeczeństwa poddanego imperatywą estetyki konsumpcji. (...) Recenzowana książka wnosi znaczący wkład w socjologiczny opsi przemian moralnych i konsumpcyjnych w wymiarze życia społeczeństwa polskiego, a przede wszystkim związków zachodzących pomiędzy konsumpcją i moralnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316/169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zygmunt Bauman twierdził, że to konsumpcja zastąpi pracę w wyznaczaniu pozycji społecznej. Jego zdaniem w społeczeństwie konsumpcyjnym wszystko jest zmienne i niestałe. Najważniejsza jest umiejętność prawdziwego konsumowania. Rolę, jaką pełniła praca w połączeniu z osobistymi motywami, integracją społeczną i reprodukcją systemową przydzielono obecnie aktywności konsumpcyjnej. W społeczeństwie konsumpcyjnym pieniądze i bogactwo są ważne, ale schodzą na plan dalszy, jeśli nie dają możliwości wyboru konsumenckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316/201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR. (https://ksiegarnia.pwn.pl/Skuteczna-komunikacja-w-nowoczesnej-organizacji,716573985,p.html)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005/82 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej