Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(76)
Forma i typ
Gry i zabawki
(57)
Książki
(16)
Proza
(5)
Filmy i seriale
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuły
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia Główna
(3)
Oddział dla Dzieci
(13)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(61)
Filia nr 4 Wypożyczalnia
(1)
Autor
O'Connor Rory (1973- )
(5)
Blanchot Denis
(3)
Bourgeois Paulette
(3)
Clark Brenda
(3)
Gille-Naves Guilaume
(3)
Kołodziejski Paweł
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Zarawska Patrycja
(3)
Żabicka Monika
(3)
Altman Natalie
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Bouron Arnaud
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delaporte Matthieu
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Domańska Joanna (1970- )
(2)
Doré Julien
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kapsak Ewa
(2)
Kawęcka Dorota
(2)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(2)
Knizia Reiner
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Moon Alan R
(2)
Polouchine Igor (1969- )
(2)
Skowron Martyna
(2)
Supeł Barbara
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrożewski Jacek (1989- )
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Baranowski Marek
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bontempi Alberto
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouwer Ton
(1)
Brosz Bartek
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cała Iwona
(1)
Chaboussit Cedrick
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chotomska Ewa
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Davis Jacqui
(1)
De Schrijver Maarten
(1)
Delval Julien
(1)
Dudek-Polewka Anna
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Engel Christiane (1977- )
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fałkowska-Warska Małgorzata
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Grabowski Andrzej Marek (1956- )
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hartmann Eddo (1973- )
(1)
Hołownia Szymon (1976- )
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Hubbard Ben (1973- )
(1)
Jabłoński Janusz
(1)
Jakóbczyk Malwina
(1)
Januszewski Andrzej
(1)
Jeffrey Sean
(1)
Jennings Sharon (1954- )
(1)
Kaluta Izabella
(1)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kirkeby Allan
(1)
Kleypas Lisa (1964- )
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Komłosz Teresa
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Krawczyk Maria
(1)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kubiak Wojciech
(1)
Kłudkiewicz Paweł
(1)
Lach Bernhard
(1)
Lalet Michel
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Lula Jarek
(1)
Lévi Laurent
(1)
Madejski Jan
(1)
Makuch Maria
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(76)
Odbiorca
Dzieci
(42)
Młodzież
(36)
Dorośli
(26)
6-8 lat
(9)
9-13 lat
(7)
0-5 lat
(4)
14-17 lat
(4)
3-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura holenderska
(1)
Temat
Wyobraźnia
(6)
Hobby i czas wolny
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Zabawa
(3)
Arystokracja
(2)
Arytmetyka
(2)
Dzieci
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Rodzeństwo
(2)
Stolice
(2)
Trening umysłu
(2)
Zwierzęta
(2)
100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę (2018)
(1)
Atrakcje turystyczne
(1)
Bazyliszek (stworzenie fantastyczne)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Bogactwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Dinozaury
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekspedycja naukowa
(1)
Figury geometryczne
(1)
Flagi
(1)
Geografia
(1)
Gorączka złota
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Indianie
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Koty
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kupcy
(1)
Liczby
(1)
Miasta
(1)
Narodowe Święto Niepodległości (11 listopada)
(1)
Natura
(1)
Nauka czytania
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Ordynacje rodowe
(1)
PRL
(1)
Parki narodowe
(1)
Państwo
(1)
Pismo
(1)
Pociągi
(1)
Polska
(1)
Postacie historyczne
(1)
Potrawy
(1)
Przyroda
(1)
Rekiny
(1)
Renesans
(1)
Rośliny
(1)
Spadek
(1)
Strach
(1)
Sztuka
(1)
Województwa
(1)
Wyprawa Lewisa i Clarka na Zachód Ameryki (1804-1806)
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
101-200
(1)
1801-1900
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Europa
(2)
Polska
(2)
Afryka
(1)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norwich (Wielka Brytania ; okolice)
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(57)
Gry i zabawy umysłowe
(37)
Gry edukacyjne
(14)
Gry w karty
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Gry i zabawy literackie
(6)
Gry w kości
(5)
Opowiadanie dziecięce polskie
(3)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Film animowany
(2)
Film dla dzieci i młodzieży
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Opowiadanie dziecięce kanadyjskie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Serial filmowy
(2)
Gry i zabawy
(1)
Książki zabawki
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans historyczny
(1)
Układanki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(28)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
76 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Bohaterowie / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 pudełko (9 kostek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm +instrukcja.
Liczba graczy : 1+ osób, wiek 6+.
Czas gry : 10 min.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Harry Potter / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 pudełko (9 kostek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm +instrukcja.
Liczba graczy : 1+ osób, wiek 6+.
Czas gry : 10 min.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Klasyczne / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 pudełko (9 kostek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm +instrukcja.
W pudełku 9 kości opowieści, instrukcja.
Liczba graczy : 1+ osób, wiek 6+.
Czas gry : 10 min.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : Sekrety / [Rory O'Connor]. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 pudełko (9 kostek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x8x3 cm +instrukcja.
Liczba graczy : 1+ osób, wiek 6+.
Czas gry : 10 min.
Story Cubes: Sekrety są zestawem w którym odnajdziemy 54 ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z tym co nas przeraża, tropami zjawisk nadprzyrodzonych i tajemnicznych zjawisk. Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co Cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie! Im więcej będziesz grać w Story Cubes, z tym większą łatwością będzie Ci przychodziło tworzenie fascynujących, coraz bardziej rozbudowanych historii. Możesz swoją wyobraźnię ćwiczyć samodzielnie, możesz także zaprosić grupę znajomych do wspólnej zabawy. Możecie grać indywidualnie lub drużynowo. Story Cubes zawiera wiele wariantów rozgrywki, dzięki którym doskonale sprawdza się w grupach o różnej liczebności i w różnym wieku. Zaimponuj znajomym swoją opowieścią, pozwól ponieść się fantazji przyjaciołom, daj się zaskoczyć własnemu dziecku. Szybko przekonasz się, że Story Cubes to pasjonująca rozrywka, do której chętnie i regularnie będziecie powracać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sam i Julia : pobawmy się!. - [Poznań] : Media Rodzina, copyright 2019. - [14] stron : ilustracje kolorowe ; 18 cm.
(Mysi Domek)
Okładka wliczona w paginację.
Sam i Julia doskonale wiedzą, czym jest dobra zabawa - skakanka, gra planszowa, szaleństwo na placu zabaw czy jazda na hulajnodze - przekonajcie się sami! Kolejna książka dla najmłodszych czytelników z serii "Mysi domek" - z kartonowymi stronami, które są odporne na nudę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N-29B (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słoiczek strachu / Barbara Supeł ; ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2020. - 47, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Już Czytam)
Książka zdobyła pozytywną opinię metodyka edukacji wczesnoszkolnej.
Rodzice Błażeja i Dominika umawiają się na wieczór gier planszowych z rodzicami Klary i Marty. W tym czasie dzieci mają bawić się razem. Błażej jest najstarszy i nie chce bawić się z maluchami, ale rodzice każą mu zaopiekować się młodszymi dziećmi i wymyślić dla nich zabawę. Błażej, trochę z zemsty, proponuje dzieciakom grę w "słoiczek strachu". Dominik i dziewczynki zaczynają wykonywać wymagające odwagi, tajne zadania ze słoiczka. Jak zakończy się ta zabawa i kto będzie się bał ostatni?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N-4D (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słoiczek strachu / Barbara Supeł ; ilustracje Małgorzata Detner. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, copyright 2022. - 47, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Już Czytam)
Rodzice Błażeja i Dominika umawiają się na wieczór gier planszowych z rodzicami Klary i Marty. W tym czasie dzieci mają bawić się razem. Błażej jest najstarszy i nie chce bawić się z maluchami, ale rodzice każą mu zaopiekować się młodszymi dziećmi i wymyślić dla nich zabawę. Błażej, trochę z zemsty, proponuje dzieciakom grę w "słoiczek strachu". Dominik i dziewczynki zaczynają wykonywać wymagające odwagi, tajne zadania ze słoiczka. Jak zakończy się ta zabawa i kto będzie się bał ostatni?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N-4D (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N-14D (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smocze opowieści / Dagna Ślepowrońska ; il. Aneta Krella-Moch. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, cop. 2009. - 68, [1] s. : il. kolor. ; 21 cm + Plansza : [1] k. tabl. złoż + zasady gry : [4] s.
(Bezpieczne Dziecko.)
Do książki dołączona jest gra planszowa! Dagna Ślepowrońska jest psychologiem oraz praktykiem dramy. Zajmuje się terapią dzieci oraz ich rodzin. Jest autorką licznych książek dla dzieci. Wydała cztery tomiki wierszy, kilka dramatów , a także wiele - emitowanych na falach Polskiego Radia - piosenek i słuchowisk. Jej teksty były tłumaczone na język angielski, niemiecki, rosyjski, ukraiński oraz czeski. Zapraszamy do wspólnej lektury i wspólnej zabawy. Tekst oraz gra planszowa stanowią całość, która zachęca, by akceptować własne emocje, ale też uczy jak sobie z nimi radzić . Podpowiada jak rozmawiać, żeby się nie pokłócić. Pozwala poszukać własnego sposobu na to by skutecznie przekonywać do swoich racji oraz oswajać rozeźlone bądź zapłakane smoki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N-34G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2021. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy : 2-4, wiek 10+.
Czas gry : 30 min.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer / Karol Borsuk ; ilustracje Elżbieta Śmietanka-Combik. - Warszawa : Granna, 2002. - 1 gra (128 kartoników ze zwierzątkami, 2 dwunastościenne kostki, tabela wymian) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 14 cm).
Liczba graczy : 2-6 osób, wiek 7-99.
Superfarmer to gra autorstwa wybitnego polskiego matematyka, profesora Karola Borsuka. Powstała w Warszawie w 1943 roku. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor, by utrzymać rodzinę, wpadł na pomysł sprzedaży gry. Zyskała ona wielką popularność wśród Warszawiaków. Gracze prowadzą farmę zwierząt. Zwycięża ten, kto jako pierwszy zgromadzi wszystkie dostępne zwierzęta – konia, krowę, świnię, owcę i królika. Nie jest to łatwe, tym bardziej, że w okolicy grasują wilk i lis, których łupem mogą paść zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Obrazki / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8, wiek 10+.
Czas gry: 15 min.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; projekt graficzny Filip Murmak ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (16 kafelków agentów w dwóch kolorach, kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, 200 kart z 400 kryptonimami) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 24x16x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21x14 cm).
Liczba graczy : 2-8+, wiek 10+.
Czas gry : 15 min.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednowyrazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : Rysowanie kształtami. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 gra (7 klocków) : karton, plastik, tektura ; w pudełku 18x11x4 cm +instrukcja (16, [4] strony : ilustracje ; 18 cm)
Liczba graczy : 1-2, wiek 7+.
Tradycyjna chińska układanka, która została wymyślona 3000 lat temu w Chinach, jednak do Europy dotarła dopiero w XVIII wieku. Składa się z siedmiu drewnianych części, dając możliwość układania tysięcy wzorów według załączonych plansz lub wyobraźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Totem / Keith Meyers ; ilustracje Dennis Lohausen. - Warszawa : Nasza Księgarnia, [2019]. - 1 gra (1 plansza, 36 kart ruchu, 27 kart zadań, 9 elemementów totemu, 4 pionki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 19x19x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy : 2-4 osób, wiek 6+.
Czas gry : 25 min.
Gracze przenoszą się się na jedną ze słonecznych wysp Polinezji! Wódz plemienia ma dla nich nie lada zadanie - wezmą udział w emocjonującej rywalizacji pomiędzy plemionami z okolicznych wysp. Celem gracza będzie umieszczenie otrzymanych od wodza kolorowych elementów na szczycie totemu. Nie będzie to takie proste, ponieważ przedstawiciele innych plemion otrzymali podobne zadania! Należy więc zaplanować skuteczną strategię i wykazać się umiejętnością przewidywania posunięć innych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem więc wygrywam. - Rzgów : Abino Joanna Urbańska, [2018]. - 1 gra (150 kart z pytaniami, 4 pionki, 2 kostki (kolorowa i tradycyjna), dwustronna plansza) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 31,5x23,5x5,5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy : 1+, wiek 9-99.
Podczas gry uczestnicy odpowiadają na pytania z zakresu geografii, sztuki, nauki, przyrosy oraz sztuki kulinarnej. Każda z pięciu kategorii zawiera 30 pytań. Do dyspozycji graczy jest 150 kart, dwie odrębne plansze i dwie różne kostki. Grę można rozegrać dwoma sposobami. W obydwu przypadkach wygrywa zawodnik, który wykaże się największą wiedzą. Gwarantowana świetna zabawa dla całej rodziny i przyjemny sposób zdobywania informacji o otaczającym nas świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 158 kolorowych kart, 46 kart biletów, 1 karta podsumowania, 1 Europejski ekspres- premia, 5 znaczników punktacji): karton, papier, plastik, ilustracje; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy : 2-5 osób, wiek 8+.
Czas gry : 30-60 min.
Na opakowaniu : Days of wonder.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (1 plansza, 80 kolorowych wagoników, 72 karty Wagonów, 32 karty Biletów, 4 karty Biletów Specjalnych Wschód-Zachód, Złoty Bilet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy 2-4, wiek 6+.
Czas gry : 15-30 min.
Na opakowaniu: Days of wonder.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bob Budowniczy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N-10 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N-10 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyścig o Niepodległą / koncepcja gry Małgorzata Fałkowska-Warska ; grafika Paweł Kudkiewicz ; redakcja Maria Krawczyk. - [Warszawa] : Dom Spotkań z Historią, [2018]. - 1 gra (1 plansza, wiersze futurystów, bloczek z szyframi, 49 kwadratowych kart, 26 kart pytań, 1 kostka, 3 pionki, banknot) : karton, papier, plastik, tektura ; w pudełku 31x31x7,5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy : 2-4 osób, wiek 6-14.
Czas gry : [45 min].
„Wyścig o Niepodległą” to gra, która pozwoli zabrać dzieci w podróż w czasie, aby odkryły najciekawsze wydarzenia społeczne, polityczne i sportowe odradzającej się Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zając Poziomka / Ewa Chotomska, Andrzej Marek Grabowski ; il. Iwona Cała. - Łódź : Wydawnictwo Literatura, 2013. - 81, [2], s., [2] k. luzem : il. kolor. ; 21 cm.
Długie uszy - tak, białe zęby - to też, ale przede wszystkim ENTUZJAZM. Zając Poziomka ma go bez liku, zaraził nim nawet rozsądną Rozamundę i Was też chętnie zarazi! Z nim wszystko smakuje lepiej, i główka kapusty, i pierwszy dzień w szkole. Do książki dołączona jest gra planszowa dla całej rodziny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej