Informatyzacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(2)
Autor
Gasper Dorota
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Wodecki Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(2149)
Rodzina
(1268)
Przyjaźń
(1206)
Miłość
(994)
Tajemnica
(992)
Informatyzacja
(-)
Relacje międzyludzkie
(873)
II wojna światowa (1939-1945)
(660)
Śledztwo i dochodzenie
(611)
Zabójstwo
(604)
Sekrety rodzinne
(485)
Rodzeństwo
(484)
Dzieci
(452)
Zwierzęta
(451)
Policjanci
(443)
Trudne sytuacje życiowe
(426)
Małżeństwo
(425)
Uczucia
(422)
Nastolatki
(420)
Osoby zaginione
(369)
Dziewczęta
(363)
Relacja romantyczna
(354)
Arystokracja
(329)
Magia
(329)
Żydzi
(323)
Życie codzienne
(322)
Ludzie a zwierzęta
(311)
Wybory życiowe
(311)
Matki i córki
(269)
Dziennikarze
(265)
Boże Narodzenie
(260)
Uprowadzenie
(252)
Podróże
(239)
Psy
(238)
Władcy
(235)
Przestępczość zorganizowana
(233)
Poszukiwania zaginionych
(230)
Uczniowie
(220)
Koty
(216)
Polacy za granicą
(214)
Pisarze polscy
(211)
Wakacje
(211)
Seryjni zabójcy
(202)
Dziadkowie i wnuki
(187)
Prywatni detektywi
(186)
Chłopcy
(184)
Ojcowie i córki
(184)
Zakochanie
(179)
Zemsta
(177)
Spisek
(172)
Lekarze
(165)
Politycy
(158)
Fantastyka
(147)
Marzenia
(147)
Pisarze
(144)
Polityka
(140)
Dziecko
(138)
Więźniowie obozów
(138)
Żołnierze
(135)
Mężczyzna
(132)
Wychowanie w rodzinie
(132)
Władza
(132)
Duchowieństwo katolickie
(131)
Ludzie bogaci
(131)
Szpiegostwo
(128)
Aktorzy polscy
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(125)
Wsie
(125)
Dojrzewanie
(124)
Samotność
(124)
Trauma
(124)
Zdrada
(122)
PRL
(121)
Polacy
(120)
Kłamstwo
(119)
Pomaganie
(119)
Śmierć
(119)
Holokaust
(118)
Zabójstwo seryjne
(116)
Samorealizacja
(114)
Szlachta
(113)
Opieka nad zwierzętami
(112)
Policja
(112)
Spadek
(112)
Wojsko
(110)
Wojna
(109)
Książęta i księżne
(108)
Nazizm
(108)
Las
(107)
Studenci
(107)
Historia
(106)
Powieść amerykańska
(106)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(104)
Ojcowie i synowie
(104)
Przedszkolaki
(104)
Prowincja
(103)
Przeprowadzka
(103)
Postawy
(102)
Kradzież
(101)
Rody
(101)
Szczęście
(101)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33/400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learning, RL) są fundamentem nie tylko Przemysłu 4.0, ale też współczesnych rynków finansowych czy marketingu internetowego. Istnieje coraz więcej udanych wdrożeń takich systemów, ale wciąż niewiele z nich zapewnia rzeczywistą wartość biznesową. Zrozumienie podstaw ich działania oraz sposobów, na jakie mogą generować wartość, pomoże nie tylko wspierać już realizowane inicjatywy sztucznej inteligencji, ale także projektować nowe tak, by zwiększać przewagę konkurencyjną. Głównym celem publikacji jest przedstawienie tych nowoczesnych i wyrafinowanych metod menedżerom i ekspertom z zakresu zarządzania. Autor, na podstawie dogłębnych badań ponad 100 projektów, przedstawia podstawowe zasady leżące u podstaw systemów autonomicznych, ich zastosowania w różnych branżach, wpływ na modele generowania wartości, firmy oraz rynki. Książka pomoże liderom w racjonalnym sformułowaniu uzasadnienia biznesowego dla samouczących się produktów czy usług, decydentom i inwestorom w ocenie potencjału biznesowego nowych autonomicznych projektów, a przedstawiciele środowisk naukowych znajdą w niej inspirację do przyszłych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/156 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej