Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Czytelnia Główna
(5)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Gasper Dorota
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Modrzyk Ariel (1985- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Srokosz Tomasz (1971- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(2140)
Rodzina
(1258)
Przyjaźń
(1200)
Miłość
(988)
Tajemnica
(984)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Relacje międzyludzkie
(871)
II wojna światowa (1939-1945)
(651)
Śledztwo i dochodzenie
(610)
Zabójstwo
(601)
Rodzeństwo
(481)
Sekrety rodzinne
(479)
Zwierzęta
(449)
Dzieci
(447)
Policjanci
(439)
Małżeństwo
(424)
Trudne sytuacje życiowe
(422)
Uczucia
(419)
Nastolatki
(413)
Osoby zaginione
(366)
Dziewczęta
(359)
Relacja romantyczna
(350)
Magia
(327)
Arystokracja
(326)
Żydzi
(323)
Życie codzienne
(322)
Ludzie a zwierzęta
(308)
Wybory życiowe
(307)
Matki i córki
(268)
Dziennikarze
(265)
Boże Narodzenie
(260)
Uprowadzenie
(252)
Podróże
(236)
Psy
(236)
Przestępczość zorganizowana
(232)
Władcy
(232)
Poszukiwania zaginionych
(229)
Uczniowie
(218)
Koty
(214)
Polacy za granicą
(214)
Wakacje
(211)
Pisarze polscy
(210)
Seryjni zabójcy
(199)
Prywatni detektywi
(186)
Dziadkowie i wnuki
(185)
Ojcowie i córki
(183)
Chłopcy
(181)
Zakochanie
(177)
Zemsta
(176)
Spisek
(172)
Lekarze
(165)
Politycy
(158)
Fantastyka
(147)
Marzenia
(145)
Pisarze
(144)
Polityka
(139)
Dziecko
(138)
Więźniowie obozów
(137)
Żołnierze
(135)
Wychowanie w rodzinie
(132)
Duchowieństwo katolickie
(131)
Ludzie bogaci
(131)
Mężczyzna
(131)
Władza
(130)
Szpiegostwo
(128)
Aktorzy polscy
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(126)
Dojrzewanie
(124)
Samotność
(124)
Trauma
(123)
Wsie
(123)
Zdrada
(122)
PRL
(121)
Śmierć
(119)
Holokaust
(118)
Kłamstwo
(118)
Polacy
(117)
Pomaganie
(117)
Zabójstwo seryjne
(115)
Samorealizacja
(114)
Szlachta
(113)
Spadek
(112)
Policja
(111)
Opieka nad zwierzętami
(110)
Wojsko
(110)
Nazizm
(107)
Studenci
(107)
Wojna
(107)
Historia
(106)
Książęta i księżne
(106)
Las
(106)
Powieść amerykańska
(106)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(104)
Ojcowie i synowie
(104)
Prowincja
(103)
Przeprowadzka
(103)
Postawy
(102)
Przedszkolaki
(102)
Rody
(101)
Szczęście
(101)
Terroryzm
(101)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316/267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33/400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: • przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych, • wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, • przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33/397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marnotrawstwo jest zjawiskiem bezpośrednio związanym z konsumpcją, globalizacją ekonomiczną, usuwaniem odpadów oraz użyciem pestycydów. Jest jednocześnie tak samo szkodliwe, jak i niezbędne do funkcjonowania i reprodukcji życia społecznego oraz systemu kapitalistycznego. Współistnienie tych dwóch przeciwnych wymiarów stanowi niesamowity paradoks, który potęguje rozwój oraz krytykę zjawiska marnotrawstwa w tym samym czasie. Społeczeństwo marnotrawców? to praca dokonująca imponującego wysiłku intelektualnego, aby ten paradoks wyeksponować. Jest to książka, która bada funkcje społeczne marnotrawstwa, a także równoległą proliferację krytyki tego zjawiska. Co więcej, monografia, badając te dwa aspekty, obejmuje w istocie wszystkie wątki związane z tym zjawiskiem. Ariel Modrzyk prowadzi czytelnika w szybkim, ale nienarzucającym się tempie po ścieżkach zazwyczaj pełnych uprzedzeń i normatywnych wskazówek - od tradycyjnych perspektyw filozoficznych na temat marnotrawstwa do współczesnych praktyk dzielenia terytorium w ramach zjawiska freeganizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33/371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kupujemy? Ubrania – żeby się okryć, jedzenie – żeby zaspokoić głód, mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem! Pandemia COVID-19, zamykając ludzi w domach, równocześnie przeniosła ich do internetu. Ta książeczka jest o tym, jak zmieniło się nasze podejście do ludzi i rzeczy, gdy większość relacji stała się wirtualna. Co to oznacza? Odpowiedź poznamy w kolejnych latach, ale już dziś widać, że nasze relacje straciły bezpośredni charakter. Rzeczy zyskały siłę oddziaływania na innych dzięki marce, nazwie, designowi i subtelnym sugestiom, że właśnie z takich cudów korzystamy. Siła oddziaływania zwielokrotniła się dzięki portalom społecznościowym. Manipulacje, głównie te z wykorzystaniem internetu, stały się elementem naszej codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316/269 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej