Społeczności internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia Główna
(2)
Autor
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Smaga Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2140)
Rodzina
(1258)
Przyjaźń
(1200)
Miłość
(988)
Tajemnica
(984)
Społeczności internetowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(871)
II wojna światowa (1939-1945)
(652)
Śledztwo i dochodzenie
(610)
Zabójstwo
(601)
Rodzeństwo
(481)
Sekrety rodzinne
(479)
Zwierzęta
(449)
Dzieci
(447)
Policjanci
(439)
Małżeństwo
(424)
Trudne sytuacje życiowe
(422)
Uczucia
(419)
Nastolatki
(413)
Osoby zaginione
(366)
Dziewczęta
(359)
Relacja romantyczna
(350)
Magia
(327)
Arystokracja
(326)
Żydzi
(323)
Życie codzienne
(322)
Ludzie a zwierzęta
(308)
Wybory życiowe
(307)
Matki i córki
(268)
Dziennikarze
(265)
Boże Narodzenie
(260)
Uprowadzenie
(252)
Podróże
(236)
Psy
(236)
Przestępczość zorganizowana
(232)
Władcy
(232)
Poszukiwania zaginionych
(229)
Uczniowie
(218)
Koty
(214)
Polacy za granicą
(214)
Wakacje
(211)
Pisarze polscy
(210)
Seryjni zabójcy
(199)
Prywatni detektywi
(186)
Dziadkowie i wnuki
(185)
Ojcowie i córki
(183)
Chłopcy
(181)
Zakochanie
(177)
Zemsta
(176)
Spisek
(172)
Lekarze
(165)
Politycy
(158)
Fantastyka
(147)
Marzenia
(145)
Pisarze
(144)
Polityka
(139)
Dziecko
(138)
Więźniowie obozów
(137)
Żołnierze
(135)
Wychowanie w rodzinie
(132)
Duchowieństwo katolickie
(131)
Ludzie bogaci
(131)
Mężczyzna
(131)
Władza
(130)
Szpiegostwo
(128)
Aktorzy polscy
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(125)
Dojrzewanie
(124)
Samotność
(124)
Trauma
(123)
Wsie
(123)
Zdrada
(122)
PRL
(121)
Śmierć
(119)
Holokaust
(118)
Kłamstwo
(118)
Polacy
(117)
Pomaganie
(117)
Zabójstwo seryjne
(115)
Samorealizacja
(114)
Szlachta
(113)
Spadek
(112)
Policja
(111)
Opieka nad zwierzętami
(110)
Wojsko
(110)
Nazizm
(107)
Studenci
(107)
Wojna
(107)
Historia
(106)
Książęta i księżne
(106)
Las
(106)
Powieść amerykańska
(106)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(104)
Ojcowie i synowie
(104)
Prowincja
(103)
Przeprowadzka
(103)
Postawy
(102)
Przedszkolaki
(102)
Rody
(101)
Szczęście
(101)
Terroryzm
(101)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia)
W Wirtualnej osobowości naszych czasów Aboujaoude pokazuje, że e-osobowość może być zarówno urzekająca, jak i autodestrukcyjna. Analizuje różnorodne przypadki, zastanawiając się nad subtelnymi zmianami, jakie zachodzą w zachowaniu niemal każdego internauty. Internet oddziałuje na wszystkie aspekty codziennego życia, zanika granica między tym, co wirtualne, a tym, co realne, a w jej miejscu powstaje próżnia z niepewnymi regułami i prawie całkowitym brakiem ograniczeń oraz wyobcowany stan istnienia, który Aboujaoude nazywa „wirtualizmem”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9/161 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316/267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej